به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تونل بازی کودک

    علاوه بر خرید تاب و سرسره کودک تجهیزات دیگری نیز وجود دارد که می توان بچه ها را با آن سرگرم نمود. تونل بازییک وسیله بازی ساده است که بسیار سرگرم کننده میباشد و امکان انجام چند بازی ساده را به کودک میدهد. تونل بازی که در دو نوع تونل بازی پارچه ای و پلاستیکی تولید میشود، قیمت مناسبی دارد و در رنگ های شاد طراحی می­شود و برای بازی های گروهی در مهد کودک ها و خانه های بازی بسیار مناسب است. تونل بازی کودک با پهنای مناسبی که دارد رفت و آمد کودک درون تونل را آسان و جنس پلی اتیلن آن قابلیت شست و شو با اسفنج را فراهم نموده­است. انواعتونلبازی نظیر تونل بازی کودک حلزونی، تونل هزارپا، گربه، کودک و تونل قطار شادی با بهترین کیفیت تولید میشود.

    تونل بازی مهدکودک

    تونل بازی کودک یک وسیله متفاوت برای بازی کودکان است و به گونه­ای طراحی شده که داخل آن خالی است و فضایی برای عبور و بازی بچه هاست. بچه ها برای رد شدن از تونل بازی کودکان نیاز به خم شدن یا سینه خیز رفتن دارند که باعث افزایش تمرین های حرکتی و مهارتی کودکان میشود و یاد میگیرند در مکان هایی با سقف کوتاه چطور حرکت کنند. تونل اسباب بازی کودک فقط یک وسیله بازی نیست و کودکان میتوانند با آن چند بازی متنوع را انجام دهند.

    قیمت تونل بازی کودکان در مقایسه با محصولات مشابه خارجی بسیار مناسب است و خرید آن مقرون به صرفه است. تونل بازی کودک با رنگ های زیبا و جذاب خود محیط بازی مطلوبی برای سرگرمی کودکان است و به همین دلیل نیزیکی از پرطرفدارترین لوازم بازی مهدکودک بشمار میرود.

    بازی تعادلی مهد کودک

    یکی از روش های افزایش دقت و تمرکز کودکان انجام بازی های تعادلی است. این محصول برای بچه ها علاوه بر رشد حرکتی، افزایش دقت را نیز بدنبال دارد. بازی حرکتی و بازی تعادلی باعث بهبود اختلالات هماهنگی رشدی در کودکان میشود و پیشنهاد می­شود قبل از مدرسه رفتن برایتقویت حرکت تعادلی از برنامه های تمرینی برای کودکان استفاده شود. از انواع بازی تعادلی می­توان به بازی تعادلی با چوب، کشتی، بازی های تعادلی ورزشی و صفحه تعادل اشاره نمود.

    انجام بازی تعادلی مهد کودک به کودک کمک میکند که بازی های فردی و گروهی را یاد بگیرد و برای افزایش دقت و تمرکزش تلاش کند. انجام بازی تعادلی مهد کودک و پیش دبستانی به مقدار زیادی وابسته به خلاقیت مربیان مهدها میباشد و تجهیزات و وسایل بازی به کمک آنها می آیند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا علاوه بر تولید انواع تاب سرسره کودک، دیگر تجهیزات بازی کودک را تولید نموده و در فروشگاه ایمنترنتی خود به فروش می رساند.


    تونل

    محمد
    دوشنبه 27 مرداد 1399 - 19:39
    بازدید : 223

    ویژگی های مهم یک آبخوری استاندارد

    قبل از خرید آبخوری پارکی باید به نکات و استانداردهایی دقت نمایید. ویژگی های بسیاری را می توان برای قرارگیرییک آبخوری استاندارد بیان نمود که ما در این جا به مهم ترین این موارد اشاره می نماییم:

    محل قرارگیری آبخوری: از جمله مهم ترین ویژگی ها برای داشتن یک آبخوری استاندارد در سطح شهر محل قرارگیری آن می‌باشد. آبخوری باید در مکانی مناسب و در دسترس عموم قرار گیرد و مکان نصب و اجرا آن به خوبی قابل مشاهده باشد تا افراد بتوانند بدون دردسر به آن دسترسی داشته باشند.

    ارتفاع مناسب آبخوری: پس از پیدا کردن مکان مناسب برای قرارگیری آبخوری حال نوبت به انتخاب آبخوری با ارتفاع مناسب می رسد. آبخوری انتخابی باید متناسب برای استفاده افراد با سنین مختلف و افراد معلول باشد.

    زاویه ریزش آب: به هنگام آب خوردن خیلی از افراد دچار این مشکل می شوند که لباس آن ها خیس می‌شود و…بههمین دلیل زاویه ریزش آب بسیار مهم می‌باشد و باید بر طبق استاندارد اجرایی شود تا افراد در هنگام مصرف آب دچار مشکل نشوند.

    نوع شیر: یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هاییک آبخوری استاندارد استفاده از شیری مناسب و استاندارد می‌باشد ک به راحتی باز و بسته شود. پس باید در هنگام نصب شیر آبخوری این مورد را در نظر داشته باشید که متناسب با اصول بهداشتی باشد و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر باشد.

    کلام آخر

    اگر قصد خرید آبخوری از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با قیمتی مناسب را برای فضای باغ، ویلا و یا فضای شهری دارید می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریدری نمایید. یکی از جمله سایت های معتبری که شما می توانید آبخوری بتنی و یا آبخوری پارکی مورد نظر خود را از آن خریداری نمایید سایت ایمن ترافیک می‌باشد که می تواند علاوه بر کیفیت بالای محصولات، قیمتی مناسب و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورد.

    آبخوری

    محمد
    يکشنبه 26 مرداد 1399 - 22:49
    بازدید : 212

    آژیر پلیس

    خرید چراغ گردان امداد و پلیس گاه کافی نیست و نیاز است که آژیر پلیس نیز خریداری شود. یکی از جمله مهم ترین تجهیزات پلیس، آژیر پلیسی می باشد.همان گونه که همگی می دانید آژیر پلیس به جهت هشدار به افراد و خودروهای درون خیابان مورد استفاده قرار می گیرد. آژیر پلیس باید دارای صدایی با کیفیت باشد تا بتوان آن را در فواصل بالا مورد استفاده قرار داد. صدای آژیر پلیس باید در میدان وسیعی منعکس شود و تا شعاع بالایی را پوشش دهد. انواع آژیر پلیس می تواند صداهای مختلفی را با کیفیتی عالی تولید نماید. صدای آژیر پلیسی در حالت عادی در داخل شهر می تواند تا 400 متر با وضوح بالا شنیده شود. قیمت انواع آژیر پلیس می تواند براساس کارایی متفاوت از یکدیگر باشد و به هنگام خرید آژیر پلیس باید این نکته را در نظر داشته باشید که امروزه خرید اینترنتی آژیر پلیس نیز امکان پذیر می باشد و می توانید خرید پستی آژیر پلیس را به راحتی انجام دهید و به هنگام خرید آن را از طریق پست دریافت نمایید.

    آژیر ماشین پلیس

    از امپلی فایر پلیس به جهت کنترل مسیر و راهنمایی افراد در جاده ها استفاده می شود. امپلی فایر پلیس به وسیله باتری خودرو شارژ می شوند و به همین جهت کم مصرف می باشند. امپلی فایرها از رایج ترین دستگاه هایی می باشد که موجب تقویت سیگنال ها می شود و می تواند دامنه های سیگنال را افزایش دهد. آژیر و آمپلی فایر که به آن آژیر پلیس نیز می گویند از تجهیزات پلیسی محسوب می شود که در جهت کمک به شهروندان از آن استفاده می شود. قیمت آژیر و آمپلی فایر می تواند برحسب مدل مختلف از قیمت های متفاوتی برخوردار باشد. به طور مثال قیمت آژیر 220 ولت با قیمت آژیر پلیسی وایرلس و موارد دیگر متفاوت از یکدیگر است.

    آژیر 220 ولت همان گونه که می توان از نام آن برداشت کرد با ولتاژ 220 ولت کار می کند و علاوه بر داخل ساختمان در خارج از ساختمان نیز از آن استفاده می شود. قیمت آژیر 220 ولت مناسب می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای نشان استاندارد نیز می باشد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیسی است. برای دریافت مشاوره نسبت به نوع تجهیزات و قیمت آنها می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

    چراغ گردان

    محمد
    سه شنبه 14 مرداد 1399 - 1:39
    بازدید : 187

    انواع آینه محدب ترافیکی بر حسب جنس

    انواع آینه محدب ترافیکی بر حسب جنس به سه دسته کلی یعنی آینه محدب شیشه ای، آینه محدب پلی کربنات و آینه محدب استیل تقسیم می شوند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی منحصر به فرد خود می باشد که ما در این جا هر کدام را برای شما شرح خواهیم داد. جالب است بدانید که قیمت آیینه محدب پارکینگ با توجه به مواد اولیه استفاده شده در تولید آن تعیین می شود.

    آینه محدب استیل

    آینه محدب استیل دارای خاصیت ضد بخار می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است همچنین به هنگام خرید آینه محدب استیل به دلیل وجود اندازه های متفاوت می توانید آن ها را بر حسب مورد استفاده خود در اندازه ی مورد نظر تهیه نمایید. اگر در فکر خرید آینه محدب استیل می باشید اما نمی دانید که آن را باید در چه ابعادی تهیه نمایید می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان سایت ایمن ترافیک دریافت نمایید.

    امروزه آینه محدب شیشه ای

    امروزه آینه محدب شیشه ای در اندازه های مختلفی تهیه و تولید می شوند و شما بنا بر نیاز خود می توانید آینه محدب شیشه ای را در اندازه مورد نظر که بیش تر در ابعاد 40، 50 و 60 می باشد تهیه و مورد استفاده قرار دهید. برای آشنایی با اندازه آینه محدب شیشه ای مورد نظر می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان سایت ایمن ترافیک دریافت نمایید.

    آینه محدب پلی کربنات

    آینه محدب پلی کربنات علاوه بر مزایایی که ذکر شد دارای مزایای دیگری نیز می باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از خاصیت ضد بخار، ضد زنگ و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت، همچنین استفاده از آینه محدب پلی کربنات به دلیل وضوح بالایی که دارد در پارکینگ ها و کارخانه ها بسیار پر کاربرد است. به طور کلی می توان گفت از آینه محدب پلی کربنات بیشتر در محیط های مسقف مانند پارکینگ ها و کارخانه ها استفاده می شود.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا از تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران است. این برند با تولید بهترین انواع آیینه پارکینگ توانسته است نیاز ایران را از وارد این محصول بی نیاز می کند. این فروشگاه محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

    آینه محدب

    محمد
    دوشنبه 13 مرداد 1399 - 1:45
    بازدید : 236

    لباس کار کارگری

    لباس کار کارگری بسته به نوع شغلی کارگران دارند متفاوت است. کارگران جوشکار باید از لباس مخصوص جوشکاری استفاده نمایند و کارگرانی که در خط تولید فعالیت دارند بهتر است از لباس کار ایرانخودرویی استفاده نمایند. لباس کار افرادی که در کارخانه های فولاد و ریخته گری فعالیت دارند باید مدل لباس سیلوری به تن نمایند. فنی کاران نیز بهتر است از لباس یکسره استفاده نمایند. تنها تفاوت لباس کارگری با دیگر انواع لباس مقاومت بالای آن و قیمت پایین آن است. لباس کار ارزان که پارچه مقاومی داشته باشد و کارگر را از خطراتی که او را تهدید می کند در امان نگه می دارد را می توان بهترین لباس کارگری دانست.

    در دوخت لباس کارگری بهتر است از بهترین انواع لباس فلامنت، کتان، جین و پلی استر پنبه ای استفاده نمود. این پارچه ها توان و طول عمر بالایی دارند و کارگر می تواند با صرف هزینه معقول سال ها از این لباس ها استفاده نماید.قیمت لباس کار کارگری نیز بسته به پارچه استفاده شده در تولید آن متفاوت است. لباس کارگری دو تکه باید راحت و سبک دوخته شده باشد. خرید لباس کارگری می تواند به نظم کارگاه و کارخانه کمک کند، به افزایش تمرکز او در محیط کار کمک کند و در نهایت باید به بهتر انجام شدن کار کمک کند. با دوخت جیب های مناسب در محل مناسب می توان اسباب آسایش کارگر را فراهم آورد.

    در صورتی که کارگر با خیال آسوده از خطرات، فقط تمرکز خود را روی انجام درست کار متمرکز نماید راندمان کاری افزایش یافته و به انجام درست کارها کمک می کند. برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب نوع لباس و پارچه استفاده شده در دوخت آن بهتر است با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    لباس کار کارگری ارائه شده در ایمن ترافیک کالا از پارچه های مقاومی تولید شده است. ماندگاری بالایی دارد، سبک است و جیب های مناسبی روی آن طراحی شده است. در صورت سفارش در تیراژ بالا امکان درج لگو روی لباس نیز مقدور می باشد.


    لباس کار

    محمد
    جمعه 10 مرداد 1399 - 4:11
    بازدید : 246

    انواع عینک ایمنی کار

    عینک های ایمنی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی بر اساس متریال استفاده شده در آنها و همچنین کاربری که برای آن طراحی شده به مدل های مختلفی تقسیم شده است. خرید عینک ایمنی باید با توجه به نیاز و شرایط کاری باشد. عینک ایمنی بر اساس مواد اولیه استفاده شده در لنز به موارد زیر تقسیم شده است.

    • عینک ایمنی طبی
    • عینک ایمنی ضد بخار
    • عینک ایمنی آفتابی
    • عینک ایمنی ضد خش
    • عینک ایمنی گاگل

    انواع عینک ایمنی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد نیز براساس تقسیم بندی زیر دسته بندی می شوند.

    همانطور که مشاهده می فرمایید تنوع انواع عینک ایمنی بسیار زیاد است. برای مثال عینک ایمنی مهندسی آفتابی برای کار در مناطق گرمسیر که نور خورشید دید افراد را ضعیف می کند کاربرد دارد حال آنکه عینک ایمنی مهندسی ضد بخار برای کارگران و مهندسینی کاربرد دارد که در مناطق مرطوب به فعالیت مشغول هستند.

    عینک ایمنی مهندسی

    صاحبان مشاغلی مانند معماری، عمران، راه و شهرسازی و …همگی در محل هایی کار می کنند که خطرات زیادی در کمین آنها است. این افراد باید از تمام تجهیزات ایمنی مخصوصا عینک ایمنی استفاده نمایند. اما نکته مهم این جاست که بهترین عینک ایمنی برای آنها باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ این محیط کاری و خطرات آن است که نوع عینک ایمنی را تعیین می کند. برای مثال مهندسین و کارگران راه و شهرسازی به واسطه حضور در محیط باز بهتر است از عینک ایمنی آفتابی، ضد خش و در صورت نیاز ضد بخار استفاده کنند. این افراد نیاز به استفاده از عینک ایمنی گاگل نخواهند داشت. به صورت کلی مشاوره با افرادی که قبلا از عینک ایمنی استفاده نمودند و کارشناسان می تواند بهترین معیار برای انتخاب عینک ایمنی مهندسی باشد.

    عینک ایمنی آزمایشگاهی

    آزمایشگاه محلی است که در آن از انواع اسید و مواد شیمیایی خطرناک استفاده می شود، پس باید از بهترین عینک ایمنی آزمایشگاه استفاده کنید. نوع عینکی که در آزمایشکاه انتخاب می کنید بسته به نوع آزمایشگاهی که در آن فعالیت دارید، دارد. عینک ایمنی آزمایشگاه از لحاظ ظاهری به دو دسته ساده و گاگل تقسیم می شود. استفاده از عینک ایمنی گاگل این اطمینان را به شما می دهد که هیچ نوع موادی به چشمان شما آسیب نخواهد رساند. در ضمن عینک های گاگل به کمک بند کشی به پشت سر محکم می شوند و این اطمینان را به شما می بخشند که هیچ ماده شیمیایی و یا گاز حاصل بعد از واکنش شیمیایی به چشمان شما آسیب نخواهد رساند اما در صورتی که در آزمایشگاه کارهای سبک انجام می دهید عینک ایمنی ساده نیزمی تواند جوابگوی نیاز شما باشد. لنزهای به کار رفته در این نوع عینک ایمنی از دیگر انواع محکم‌تر و با دوام تر است و در مواقع برخورد با مواد شیمیایی به سرعت واکنش نشان نخواهد داد. این لنز ها می توانید از انوع لنز ضد بخار، ضد ضربه و ضد خش انتخاب کنید.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا با فروش انواع تجهیزات ایمنی و گارانتی آنها تلاش دارد شرایط مناسبی برای کارگران  ایرانی فراهم آورد.

    عینک ایمنی

    محمد
    چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 19:37
    بازدید : 230

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 19
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه